Yardım
Sıkça Sorulan Sorular:
Bizimle iletişime geçmek için "İletişim Formunu" doldurabilirsiniz ve ya [email protected] adresine mail atabilirsiniz.
Kredi kartıyla üyelik
code8, code10, code11 vb. hata alıyorum ne yapmalıyım?
Bu sorun genelde yurt dışı bankalarından gelmektedir. Sebebi ise Cumhuriyet arşiv POS Cihazının yurtdışındaki bazı Banka şubelerine tanıtılmamasıdır.
- Alternatif olarak Havale/EFT seçeneği ile abone olabilirsiniz.
- Bulunduğunuz bölgeyi [email protected] mail adresine bildirip gerekli işlemin yapılmasını rica edebilirsiniz.
Kullanıcı adı ve şifre
Kullanıcı adı ve şifremi nasıl değiştirebilirim?
Kullanıcı adınız ve şifrenizi giriş yaptıktan sonra abonelik detaylarım sekmesinde “abonelik bilgilerim” seçeneğinden güncelle butonuna tıklayarak değiştirebilirsiniz. Değişiklik yapma ekranının görmek için tıklayınız.
Tablet ve akıllı telefonlar
Tabletten giriş yapıyorum ama gazeteyi okuyamıyorum ne yapmalıyım?
Gazeteyi iOS işletim sistemli cihazlar yani iPad ve iPhone'dan okuyabilmek için Apple Store’dan ücretsiz olan Cumhuriyet Arşivi” uygulamasını tablet veya telefonunuza indirmeniz gerekmektedir.
Gazeteyi Android işletim sistemine sahip cihazlardan okuyabilmek için Google Play Store'dan (Android market) uygulamayı cihazınıza indirip kullanabilirsiniz.
Gazeteyi Android işletim sistemine sahip cihazlardan okuyabilmek için Google Play Store'dan (Android market) uygulamayı cihazınıza indirip kullanabilirsiniz.
Basılı gazete
Cumhuriyet gazetesinin orijinal (kağıt) baskılarına ihtiyacım var buradan alabilir miyim?
Uygulamamız sadece Dijital olarak hizmet sağlar. Gazeteyi bilgisayar ortamında okuyabilir, dilediğiniz sayfasını “PDF” olarak indirebilir ve yazıcıdan çıktı alabilirsiniz. Gerçek(kağıt baskı) sayfaları için sadece yakın zamanda çıkmış yayınlarda gönderim sağlanabilir. Eski arşiv gazetelerinin satışı bulunmamaktadır
Fatura ve ödeme
Aboneliğimi gerçekleştirdim acaba faturam ne zaman gelir?
Faturanız, 15 gün içerisinde yazmış olduğunuz bilgilere göre adresinize gönderilecektir.